پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
سئو

با این 5 نکته در زمان سئو صرفه جویی کنید

چه یک وب سایت شرکت، یک وبلاگ یا یک فروشگاه (آنلاین) داشته باشید، به احتمال زیاد کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. شما احتمالاً مشغول رهبری شرکت خود، وبلاگ نویسی یا خوشحال کردن مشتریان خود با کالاهای مورد نیاز آنها هستید. سئو ممکن است همیشه در ذهن شما نباشد. با این حال، شما همچنین می دانید که رتبه های بالاتر به احتمال زیاد به سود کسب و کار شما خواهد بود. بنابراین، چگونه سئو را به روشی کارآمد انجام دهیم؟ در اینجا، نکاتی را در مورد چگونگی صرفه جویی در زمان در سئو به شما می دهیم!

سلب مسئولیت: این یک واقعیت شناخته شده است که سئو همچنین مخفف بهینه سازی جدی تلاشگر است، بنابراین شما فقط با انجام اصلاحات سریع به اوج نخواهید رسید. شما باید روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً مهم هستند (ایجاد محتوای فوق‌العاده خوب، سریع کردن سایت خود، و ارائه بهترین تجربه کاربری، به عنوان مثال انجام سئوی جامع). بنابراین، احتمالاً بزرگترین صرفه جویی در زمان، انتخاب ابزارهای سئو مناسب برای کمک به انجام این وظایف است.

1. بهبود محتوای موجود

آیا به نوشتن پست دیگری در مورد موضوع X فکر می کنید؟ دوباره فکر کن. قبل از شروع نوشتن مطلب جدید، همیشه بررسی کنید که چه پست هایی در این زمینه دارید. آیا چیزی مشابه آن را پیدا می کنید که دو یا سه سال پیش نوشته اید؟ به جای نوشتن یک پست کاملاً جدید، می توانید پست موجود را بازخوانی کنید. بینش های جدید را اضافه کنید، به اخبار فعلی یک قلاب اضافه کنید، کیفیت را بهبود بخشید و شاید حتی آن را با پست دیگری در همان موضوع در سایت خود ادغام کنید. آن را به روز کنید و حتی می توانید دوباره آن را در خبرنامه یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این از یک جهت مفید است:

  • از آدم‌خواری کلمه کلیدی جلوگیری می‌کند: اگر چندین پست بسیار مشابه در یک موضوع دارید، رتبه‌بندی شما زیرا آن پرس و جو می تواند بدتر شود.
  • شما از شر آن مقاله قدیمی خلاص شده اید و بهترین و به روزترین محتوا را به کاربران نشان دهید. این هم به کاربران شما و هم به گوگل خدمت می کند!
  • و البته، با استفاده مجدد از محتوا در زمان صرفه جویی خواهید کرد. در بیشتر موارد، بازنویسی و به‌روزرسانی محتوا نسبت به نوشتن چیزی از ابتدا زمان کمتری می‌برد.

اگر می خواهید محتوای خود را به روشی هوشمندانه به روز کنید که واقعاً به نفع SEO شما باشد، باید حتماً پست وبلاگ ما را در نحوه به روز رسانی محتوای خود در 10 مرحله. ابزاری که در زمان فرآیند به‌روزرسانی صرفه‌جویی می‌کند، Yoast Duplicate Post است. با استفاده از این افزونه رایگان، می توانید یک پست موجود را کپی کنید و به راحتی آن را به عنوان پیش نویس بازنویسی کنید. وقتی آماده شد، فقط می‌توانید روی «انتشار مجدد» (یا زمان‌بندی) آن ضربه بزنید. دیگر نیازی به کپی و چسباندن یا کار ناخوشایند در اسناد نیست!

The duplicate post menu item with the rewrite and republish featureایجاد پیش نویس یا شبیه سازی جدید با Yoast Duplicate Post

یکی از اولین کارهایی که بسیاری از سئوکارها هنگام ممیزی یک سایت برای اولین بار انجام می دهند، بررسی پروفایل پیوند داخلی یک وب سایت است. می‌توانید هزاران مقاله بنویسید، اما اگر لینک‌هایی (خارجی و داخلی) دریافت نکنند، افراد زیادی آن‌ها را پیدا نمی‌کنند، و این باعث می‌شود تمام نوشته‌هایی که انجام داده‌اید اتلاف وقت باشد. یک %D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7%D9%8B%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%AF%D9%87%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%B7%D8%A8%D9%82%20اصل محتوای سنگ بنا.

به طور خلاصه، اصل محتوای سنگ بنا به این معنی است که پست‌های مرتبط را به یکدیگر پیوند می‌دهید. و مهمتر از همه، این پست ها را به بهترین و کامل ترین مقاله ای که در مورد آن موضوع نوشته اید پیوند دهید. این مقاله ای است که به تمام جنبه های موضوع می پردازد. این مقاله ای است که مطمئناً می خواهید با آن رتبه بندی کنید! از آنجا که این پست (یا صفحه) بیشترین لینک های داخلی را دریافت می کند، سیگنال هایی را به گوگل ارسال می کند که این مهم ترین پست در آن موضوع است.

پیوند داخلی با Yoast SEO Premium

پیاده‌سازی این بدون هیچ کمکی کار بسیار زیادی است: یافتن پست‌ها مرتبط، اطمینان از پیوند آنها و بررسی دستی اینکه آیا همه آنها به یک مقاله سنگ بنا پیوند دارند یا خیر. خوشبختانه، Yoast SEO premium ابزار خوبی برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان دارد: ابزار پیشنهادات پیوند داخلی. در کنار ویرایشگر پست، در نوار کناری Yoast SEO پیشنهادهایی را برای مقالات مرتبط پیدا کرده و به شما نشان می دهد. فقط باید به صورت دستی مواردی را انتخاب کنید که فکر می کنید در زمینه پست شما مناسب هستند.

internal linking suggestions in Yoast SEO sidebar

اضافه کنید

علاوه بر این، می‌توانید با Yoast SEO، پست‌های خود را به‌عنوان محتوای سنگ بنا در قسمت پشتیبان علامت‌گذاری کنید. اگر این کار را انجام داده اید و در حال نوشتن یک پست مرتبط هستید، این مقاله سنگ بنا در بالای پیشنهادات نشان داده می شود. بنابراین فراموش نخواهید کرد که به آنها پیوند دهید!

البته، برای سئو نمی‌توانید فقط به پیوندهای داخلی تکیه کنید. در واقع، هیچ چیز بهتر از دریافت یک لینک خارجی از یک وب سایت معتبر نیست. بنابراین، ایجاد بک لینک کلیدی برای دستیابی به نتایج خوب در سئو است. متأسفانه، در اینجا واقعاً میانبری وجود ندارد. امروزه برای کسب بک لینک به %D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D9%88%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7%D9%8B%20%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1%20%D8%A2%D9%86%D8%8C%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%20%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%AE%D9%84%D9%82%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A

SEO%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%20%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%87%D8%B1%DA%AF%D8%B2%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%B3%D8%A6%D9%88%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85%20%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%AC%D9%87%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D9%87%D9%85%D9%87%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%B4%D9%82%D8%A7%D8%A8%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%20%D8%A8%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%AA%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D9%85%D9%86%D8%AC%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA%20%D9%81%D9%84%D8%AC%20%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%20%D8%B2%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87%20%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%20%D9%85%D9%81%DB%8C%D8%AF%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%D8%B3%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%AC%D9%87%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86%20%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84%D8%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%20%DA%A9%D9%84%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B3%D8%A6%D9%88%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%8C%20%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20Trello یا Todoist، می‌توانند کمک کنند. شما به این نمای کلی دست می یابید و حفظ می کنید.

وقتی هیئت مدیره خود را سازماندهی کردید، باید اولویت بندی کنید. اما ممکن است تعجب کنید: کدام وظایف در هیئت مدیره شما اول هستند؟ خوب، مثل همیشه در سئو پاسخ این است: بستگی دارد. آیا نقص فنی بزرگی وجود دارد که مانع از خزیدن گوگل و ایندکس صحیح سایت شما می شود؟ پاسخ واضح این است که با آن شروع کنید. آیا از تصاویر بزرگ در سایت خود استفاده می کنید که باعث لود شدن صفحات برای چندین سال می شود؟ این نیز ممکن است نقطه شروع خوبی باشد.

در مورد بهبود محتوا، ارائه توصیه های یکپارچه غیرممکن است. یک توصیه اصلی، و شاید بیان کننده چیز بدیهی: مطمئن شوید که اولویت های شما با اهداف تجاری شما همسو هستند. آیا در حال حاضر روی فروش بیشتر تمرکز می کنید؟ بهینه سازی صفحات محصول احتمالا منطقی است. آیا می خواهید رشد پایدار ایجاد کنید؟ با سئوی پایدار روی بلندمدت تمرکز کنید.

آیا هنوز احساس خستگی می کنید؟ سپس فقط شروع با کارهای کوچکتر و آسان برای انجام ممکن است ایده خوبی باشد. وارد شدن به جریانی از دستیابی به چیزها و جابجایی کارت ها برای انجام دادن می تواند انرژی مثبتی را که برای انجام کارهای بزرگتر نیز لازم است به شما بدهد.

4. پست خود را برای مترادف ها و عبارات کلیدی مرتبط بهینه کنید

اگر بخواهید برای چندین پرسش با یک پست رتبه بندی کنید چه؟ این یک صرفه جویی در زمان بزرگ خواهد بود، درست است؟ خبر خوب این است که شما می توانید و حتی ممکن است از قبل این کار را انجام دهید. البته، یک محدودیت بزرگ وجود دارد: پرس و جوها باید بسیار مشابه باشند. به عنوان مثال، اگر در مورد مرغداری های پایدار بنویسید، ممکن است ارزش مترادفی مانند خانه های مرغداری سازگار با محیط زیست را نیز داشته باشد. استفاده از مترادف ها نه تنها بهترین روش برای سئو، بلکه برای خوانایی نیز است. به طور کلی، مردم دوست ندارند یک کلمه را بارها و بارها در یک متن بخوانند.

استفاده از مترادف‌ها همچنین به Google در درک بهتر موضوع کمک می‌کند. شما زمینه بیشتری را در مورد موضوع به آنها ارائه می‌دهید و شناسایی موجودی که درباره آن می‌نویسید آسان‌تر می‌شود. همین امر در مورد عبارات کلیدی مرتبط نیز صدق می کند، به گوگل زمینه ای را می دهد که برای نمایش پست یا صفحه شما برای جستجوی مناسب نیاز دارد. اگر می‌خواهید پست خود را برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید، ادغام Semrush ما نیز می‌تواند در یافتن آنها در زمان صرفه‌جویی کند. پرس و جوهای مرتبط با عبارت کلیدی تمرکزتان را با حجم جستجو به شما نشان می دهد.

Semrush integration Yoast SEO
پیشنهادات عبارت کلیدی مرتبط توسط Semrush در Yoast SEO

در Yoast SEO Premium می‌توانید مترادف‌های عبارت کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط را تنظیم کنید. تجزیه و تحلیل سئو این عبارات را هنگام تجزیه و تحلیل متن شما در نظر می گیرد و به شما بازخورد می دهد تا بتوانید برای این عبارات نیز بهینه سازی کنید. همانطور که توضیح داده شد، این امر منجر به نوشتن طبیعی تر و درک بهتر موضوع پست توسط گوگل می شود. و می تواند در وقت شما صرفه جویی کند زیرا پست هایی را که اساساً یکسان هستند نمی نویسید. به عنوان یک امتیاز، شما محتوای تکراری ایجاد نمی‌کنید یا باعث ایجاد کلیدی خواری.

5. پیش نمایش پست اجتماعی خود در ادمین

اشتراک‌گذاری محتوای خود در اجتماعی باید بخشی از تلاش‌های شما در سئو باشد. وقتی یک پست وبلاگ می نویسید و قصد دارید آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، می خواهید مطمئن شوید که در جدول زمانی شما خوب به نظر می رسد، درست است؟ اما اگر لازم است این کار را در خود پلتفرم رسانه اجتماعی انجام دهید، کمی زمان می برد. شما باید بین پلتفرم‌ها به عقب و جلو بروید، تصاویر بهبودیافته را تطبیق داده و آپلود کنید و غیره.

یک ویژگی کوچک اما آسان برای صرفه جویی در زمان در Yoast SEO Premium عملکرد پیش‌نمایش اجتماعی ما است این به شما نشان می دهد که پست شما هنگام اشتراک گذاری در فیس بوک یا توییتر چگونه به نظر می رسد. آیا تصویر مناسب است و عنوان خوب به نظر می رسد؟ اگر از آن استفاده می کنید، دیگر در مورد ظاهر پست خود در تایم لاین خود در تاریکی نیستید. و در زمان جابجایی بین پلتفرم ها و کپی پیست کردن URL ها صرفه جویی می کند.

علاوه بر این، حتی می‌توانید الگوهای پیش‌فرض را برای انواع خاص پست تنظیم کنید. به عنوان مثال، در Yoast، ما آن‌ها را برای مقالات راهنما تنظیم می‌کنیم. ما این موارد را به طور مکرر در شبکه های اجتماعی به اشتراک نمی گذاریم، بنابراین برای همه مقاله های راهنما تصاویر جداگانه ایجاد نمی کنیم. اما تنظیم یک تصویر بازگشتی خوب از این که این پست‌ها هنگام اشتراک‌گذاری توسط شخص دیگری نامناسب به نظر برسند، جلوگیری می‌کند. درباره الگوهای اجتماعی پیش فرض ما بیشتر بخوانید.

در سئو در زمان صرفه جویی کنید

پس همین است. اینها نکات ما برای صرفه جویی در زمان در سئو هستند. بیشتر به تمرکز بر چیزهایی که مهم هستند و استفاده از ابزار مناسب مربوط می شود. به شما! آیا نکات بسیار خوبی برای صرفه جویی در زمان دارید؟ آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید!

بیشتر بخوانید: با این نکات در زمان سئو صرفه جویی کنید »

منبع

‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا