پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

اخلاق در هوش مصنوعی

دیجیاتو/ رویداد «انسان و ماشین، از دوری تا دوستی» به میزبانی گروه وکتور و با هدف نگاهی به نقش سازنده هوش مصنوعی در کسب‌وکارها برگزار شد.
اخلاق در تکنولوژی و بالاخص هوش مصنوعی تبدیل به پرسشی با هزاران پاسخ شده است. متخصصان حوزه تکنولوژی در پنل رویداد گروه «وکتور» این موضوع را بررسی کردند. «امیرحسن موسوی»، مدیر ارتباطات سابق دیجی‌کالا ، اظهار داشت تا امروز بشر هیچ وقت برای سوالات بنیادین و فلسفی خود پاسخ قطعی و نهایی نداشته اما اکنون با ظهور مسأله هوش مصنوعی نیاز دارد به آن‌ها پاسخ دهد و به نوعی سرنوشت هوش مصنوعی و آینده انسانی ما به همین پاسخ‌ها گره خورده است.
رویداد «انسان و ماشین، از دوری تا دوستی» به میزبانی گروه نوپای «وکتور» و با حضور بیش از 100 نفر از صاحبین کسب‌و‌کارها، رسانه‌ها و علاقه‌مندان به این حوزه، در خانه‌ کارمان برگزار شد. هدف این رویداد نگاهی به جنبه‌های انسانی هوش مصنوعی و نقش سازنده آن در کسب‌وکارها بود.
پنل گفت‌وگو با حضور «علی خدایی»، مدیر گروه محصول گوگل، «وینا رحیمیان»، مدیر ارشد محصول اوتر لبز، «احسان موسوی»، راهبر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اپل و «امیرحسن موسوی»، دانشجوی دکترای فلسفه علم و تکنولوژی و مدیر ارشد ارتباطات سازمانی سابق دیجی‌کالا برگزار شد. مدیریت این پنل نیز با «کاوه یزدی‌فرد» بود.

اخلاق در هوش مصنوعی

مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا