تصور کنید که شما در حال نوشتن یک نوشته طولانی مثل یک پایان نامه یا یک گزارش در ورد هستید که ممکن است دارای تعداد صفحات بالا با عناوین مختلف باشد. به طور قطع تشخیص این موضوع که در هر صفحه به چه عنوانی اشاره شده تقریباً غیرممکن است. به همین دلیل نیز قابلیت ایجاد فهرست در ورد ارائه شده تا بتوانید با استفاده از آن به راحتی در زمینه شماره گذاری تیترهای پایان نامه در ورد یا هر محتوای طولانی دیگری اقدام نمایید. در همین راستا در این مقاله از تصمیم داریم به آموزش تصویری فهرست بندی در ورد بپردازیم. به کمک این آموزش شما می توانید فهرست بندی مورد نظر خود را داشته و هر زمان که تمایل داشتید به راحتی برای آپدیت فهرست در ورد یا حتی حذف کامل آن اقدام نمایید.
متن کامل در میزبان فا مگ