پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

چگونه دستبند هوشمند Fitbit Charge 6 سنسور ضربان قلب را متحول می کند؟

Fitbit دستبند هوشمند Fitbit Charge 6 را با خدمات Google و بهبود حسگر ضربان قلب عرضه کرد

Fitbit از عرضه دستبند هوشمند Fitbit Charge 6 خود خبر داد. با بهبود حسگر ضربان قلب، از خدمات Google با قیمت 160 دلار پشتیبانی می کند.

طراحی شیک و متمایز

دستبند Fitbit Charge 6 دارای صفحه نمایش رنگی 1.04 اینچی AMOLED و از ویژگی همیشه روشن روی صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند و با طراحی آلومینیومی عرضه می‌شود. زیبا و دارای یک دکمه کناری است که از پاسخ لمسی پشتیبانی می‌کند.

بهبودهایی در سنسور ضربان قلب

حسگر ضربان قلب در Fitbit Charge 6 ارتقا یافته است و سنسورهای الکتریکی جدید و الگوریتم یادگیری ماشین توسعه یافته توسط Google اضافه شده است. که امکان اندازه‌گیری ضربان قلب را با دقت 60 درصد بالاتر می‌دهد.

ویژگی‌های اضافی

دستبند هوشمند از جفت شدن با دستگاه‌های ورزشی برای به دست آوردن نتایج دقیق ضربان قلب در حین ورزش در زمان واقعی پشتیبانی می‌کند. همچنین سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کند، از نوار قلب پشتیبانی می‌کند و وضعیت کاربر را در هنگام خواب، سطح استرس، دمای پوست نظارت می‌کند. و سرعت تنفس.

فعالیت ورزشی و مکان داخلی

دستبند Fitbit Charge 6 با ردیابی فعالیت کاربر در بیش از 40 فعالیت ورزشی، از خواندن حداکثر VO2 پشتیبانی می کند. دارای ویژگی مقاومت در برابر آب 5 دستگاه خودپرداز است و شامل GPS داخلی و فناوری GLONASS برای موقعیت یابی دقیق است.

پشتیبانی از خدمات Google

Google برای کنترل این دستبند، پشتیبانی از دستبند را اضافه کرده است. برنامه YouTube Music و Google Maps برای راهنمایی کاربر در جهت‌های دقیق در زمان واقعی.

گیرنده NFC برای پرداخت و عمر باتری طولانی

این دستبند از فناوری NFC برای سرویس پرداخت Google Wallet پشتیبانی می‌کند. و دارای عمر باتری تا 7 روز است و Fitbit Charge 6 در سه گزینه رنگی با قیمت 160 دلار موجود است.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا