پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

ویندوز 11 ویندوز برای کسب و کار و سازمانی

در این مقاله، ویژگی‌های جدید در نسخه‌های تجاری ویندوز 11 و نسخه‌های Enterprise ویندوز 11 را مورد بحث قرار می‌دهیم. نسخه های Windows Pro و Enterprise ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهند و توسط مشاغل کوچک و بزرگ استفاده می شوند. با انتشار نسخه جدید ویندوز 11، سازمان‌ها و سازمان‌های فناوری اطلاعات از آنها می‌پرسند چه چیز جدیدی برای آنها وجود دارد و چگونه به آنها در نحوه کارشان کمک می‌کند. قبلاً در مورد ویژگی های جدید ویندوز 11 و ویژگی هایی که حذف شده اند صحبت کرده ایم. در اینجا، ویژگی‌های جدیدی را که در نسخه‌های تجاری و سازمانی ویندوز 11 منتظر آن هستیم، بحث خواهیم کرد.


ويندوز 11 windows للأعمال والمؤسسات 1

ویندوز 11

ویندوز 11 چالشی برای مایکروسافت است. آیا مایکروسافت در این چالش موفق خواهد شد یا خیر؟

همچنین بخوانید: دانلود Windows 11 ISO، نسخه رسمی، با مراحل، عکس‌ها و ویدیوها

ویژگی های جدیدی در ویندوز 11 برای کسب و کار وجود دارد:

  • ویژگی های بهره وری و همکاری
  • ویژگی های امنیتی جدید
  • مدیریت مبتنی بر ابر و پیکربندی ابر (پیکربندی ابر)
  • چاپ جهانی
  • سازگاری برنامه

بیایید در این مورد با جزئیات بحث کنیم!

1. ویژگی های بهره وری و همکاری

نسخه Enterprise Windows 11 مجموعه ای پیشرفته از ویژگی های بهره وری و همکاری را به ارمغان آورد.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • تصاویر ساده و مدرن: Win 11 for Business دارای تصاویری آشنا و مدرن با طراحی مینیمالیستی است. این در درجه اول بر روی اجازه دادن به سازمان ها برای تمرکز بر آنچه که مهم تر است تمرکز می کند.
  • Snap Assist: این ویژگی می‌تواند به‌طور خودکار طرح‌بندی‌های پنجره ذخیره‌شده را در نمای کامل در سراسر صفحه‌ها مرتب کند.
  • ویجت‌های سفارشی: می‌توانید از ویجت‌های سفارشی برای سفارشی کردن اطلاعات در یک نگاه مانند تقویم، وظایف، آب‌وهوا، اخبار و موارد دیگر استفاده کنید.
  • کنفرانس ویدیویی هوشمند: در طول یک کنفرانس ویدیویی، می‌توانید به سرعت میکروفون را مستقیماً از نوار وظیفه فعال یا غیرفعال کنید.
  • اشتراک گذاری یک پنجره در حین ارائه: می توانید یک پنجره را مستقیماً از نوار وظیفه در حین تماس به اشتراک بگذارید و در عین حال دسترسی به نوار وظیفه را حفظ کنید.
  • تیم‌های مایکروسافت: از نوار وظیفه تماس‌های ویدیویی یا صوتی برقرار کنید تا سریع و آسان با هر کسی ارتباط برقرار کنید.

2.ویژگی های امنیتی جدید

بسیاری از ویژگی‌های امنیتی داخلی جدید در نسخه‌های ویندوز 11 معرفی شده‌اند. مایکروسافت این بار واقعاً روی عوامل امنیتی تمرکز کرده است و ویژگی‌های امنیتی قوی ارائه کرده است که به خوبی مورد نیاز سازمان‌ها هستند.

برخی از ویژگی های امنیتی ضروری عبارتند از:

  • الزامات تراشه های TPM،
  • محافظت ایمنی مبتنی بر سخت افزار،
  • بدون رمز عبور بروید،
  • رایانه های پایه ایمن،
  • Authentication Microsoft Azure
  • امنیت قوی تر از Zero Trust و غیره.

همچنین بخوانید: چرا الزامات ویندوز 11 همه را مجبور به استفاده از تراشه های TPM می کندويندوز 11 windows للأعمال والمؤسسات 2

3.Cloud Management و Cloud Config

مایکروسافت راه حل های مدیریتی مبتنی بر ابر را برای استقرار موازی و به روز رسانی ویندوز 10 و ویندوز 11 ارائه می دهد. هر دو سیستم عامل برای همزیستی و مدیریت مشترک طراحی شده اند.

کاربران خط‌مشی‌های خط‌مشی گروه تجاری Windows Update یا ارائه‌دهنده خدمات پیکربندی (CSP) می‌توانند از توانایی نسخه هدف برای ارتقاء به ویندوز 11 از ویندوز 10 استفاده کنند. می‌توان از قابلیت‌های مدیریت مبتنی بر ابر Microsoft Endpoint Manager استفاده کرد. برای ادغام مدیریت دستگاه و نقطه امنیتی در یک سیستم یکی ضروری است و اکوسیستم دستگاه خود (BYOD) را بیاورید.

برخی از موارد استفاده آن به شرح زیر است:

با Windows Autopilot، می‌توانید دستگاه‌های Windows 11 را در حالت «آماده تجاری» با مجموعه برنامه‌ها، تنظیمات و خط‌مشی‌های مورد نیاز مستقر کنید. با آن، می‌توانید نسخه ویندوز را نیز تغییر دهید، مانند ارتقاء از Pro به Enterprise.
وقتی دستگاه‌ها در Microsoft Intune ثبت‌نام می‌شوند، سرپرستان کنترل کاملی بر پیکربندی‌ها و تنظیمات کنترل ویندوز 11/10 دارند.

به‌علاوه، سازمان‌ها می‌توانند دستگاه‌های متعلق به شرکت را که توسط خط‌مشی سازمان محافظت می‌شوند، به کارکنان راه دور منتقل کنند. این را می توان با پیکربندی ابر به دست آورد. پیکربندی ابری راه ساده‌تری را برای ساده‌سازی دستگاه‌ها با نقاط پایانی آسان‌تر ممکن می‌سازد. این فقط کل فرآیند مدیریت را ساده می کند، بهره وری کارکنان را افزایش می دهد و دارای امنیت داخلی در Microsoft 365 و Windows است.

4.چاپ جهانی

Universal Print یک راه حل چاپ مبتنی بر ابر برای شرکت ها است. این ساده، ایمن است و زمان و تلاش کمتری را می طلبد. IT را قادر می سازد تا چاپگرها را از طریق هاب مرکزی مدیریت کند. در صورت احراز هویت در Azure Active Directory (Azure AD) می توانید از هر جایی چاپ کنید، نیازی به نصب درایورهای چاپگر نیست، می توانید نزدیکترین چاپگرها را پیدا کنید و مستقیماً چاپ کنید، کاربران می توانند از طریق چاپگرهایی که به آنها دسترسی دارند مشاهده، اضافه یا چاپ کنند. علاوه بر این، اتصالات چاپگر از طریق اتصالات HTTPS ایمن می شوند.

همچنین بخوانید: TPM یکی از الزامات ویندوز 11 است و نحوه فعال کردن آن در BIOS.


ويندوز 11 windows للأعمال والمؤسسات 3

5.ابزار برای توسعه دهندگان

ویندوز 11 دارای یک ابزار جدید PWABuilder3 و Windows App SDK برای ایجاد برنامه‌های وب پیشرو (PWA) سازگار با ویندوز 10 نیز خواهد بود. شرکت‌ها می‌توانند برنامه‌های خود را از طریق فروشگاه مایکروسافتبه میلیون‌ها کاربر ارائه دهند. بازطراحی شده که از طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله برنامه های کاربردی تجاری-محور، از برنامه های بهره وری گرفته تا بازی ها پشتیبانی می کند.

با تمام ویژگی‌هایی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، Win 11 برای کسب و کار و سازمانی با بهبود بهره‌وری و ارتباط با ویژگی‌های امنیتی تعبیه‌شده در سازمان پیشرفت می‌کند. همچنین می‌توانید از میان انواع دستگاه‌های تجاری ویندوز 11 از جمله رایانه‌های شخصی تجاری، لپ‌تاپ، رایانه‌های رومیزی و ایستگاه‌های کاری، یک دستگاه کاری را کاوش کرده و انتخاب کنید. مایکروسافت با Win 11 مرزها را فشار می‌دهد تا کار از راه دور و برقراری ارتباط در سازمان را آسان‌تر کند.

منبع: 3arrafni

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا