پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

واتس اپ آواتارهای سه بعدی را به عنوان نسخه دیجیتالی کاربران ارائه می کند

WhatsApp شروع به عرضه ویژگی آواتار سه بعدی برای کاربران خود در سراسر جهان کرده است. این آواتارها را می توان به عنوان عکس پروفایل یا استیکر سفارشی استفاده کرد و اولین بار چند ماه پیش در اینستاگرام، فیس بوک و مسنجر معرفی شدند. این خبر به دنبال ماه‌ها آزمایش بتا است که توسط ردیاب بتا واتس‌اپ WABetaInfo در ماه ژوئن گزارش شد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در صفحه فیس بوک خود این عرضه را اعلام کرد.

اکنون می توانید یک آواتار سه بعدی در WhatsApp بسازید و آن را سفارشی کنید

در یک پست وبلاگ، WhatsApp گفت که کاربران می توانند از آواتارهای شخصی سازی شده به عنوان عکس نمایه خود استفاده کنند یا یکی از 36 برچسب سفارشی را انتخاب کنند که احساسات و اعمال مختلف را منعکس می کند. استیکرهای آواتار سه بعدی در واتس اپ شبیه به استیکرهای اسنپ بیتموجی یا مموجی اپل هستند. سخنران شرکت گفت: “آواتار شما یک نسخه دیجیتالی از شما است که می تواند از میلیاردها ترکیب از مدل های مختلف مو، ویژگی های صورت و لباس ها ایجاد شود.”

WhatsApp 3D Avatar feature
منبع: WhatsApp

این ویژگی از طریق منوی تنظیمات قابل دسترسی خواهد بود و کاربران همچنین می‌توانند آواتار خود را با نورپردازی، سایه‌زنی و مدل‌های مختلف مو سفارشی کنند. واتس‌اپ راه‌های فیسبوک و اینستاگرام را دنبال می‌کند که هر دو ویژگی‌های آواتار را به ترتیب در سال‌های 2019 و 2020 معرفی کردند. اگر می خواهید از ویژگی جدید آواتار سه بعدی استفاده کنید:

  • به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ معلق را بررسی کرده و نصب کنید
  • واتس‌اپ را در تلفن خود باز کنید
  • به تنظیمات بروید
  • روی آواتار ضربه بزنید
  • “Create Your Avatar” را انتخاب کنید
  • خلاقیت خود را رها کنید!

استفاده از آواتارها علاوه بر اینکه راهی سرگرم کننده برای تغییر تصویر نمایه آنهاست، می تواند حریم خصوصی را نیز بهبود بخشد. از آنجایی که بیشتر مردم می‌توانند به راحتی یک نفر را از روی عکس تشخیص دهند، استفاده از مدل آواتار سه‌بعدی آن شخص، احتمال شناسایی او را بسیار کمتر می‌کند. این می تواند به ویژه برای کسانی که می خواهند سطح مشخصی از ناشناس بودن را در پلتفرم حفظ کنند مفید باشد.

WhatsApp تأیید کرده است که ویژگی جدید آواتار آن فقط در خود برنامه قابل دسترسی خواهد بود. این بدان معناست که کاربران نمی توانند از آواتارهای ایجاد شده در اینستاگرام یا فیس بوک در واتس اپ استفاده کنند و همچنین نمی توانند از آواتارهای ایجاد شده در WhatsApp در اینستاگرام یا فیس بوک استفاده کنند. برای استفاده از آواتارها در واتس اپ، کاربران باید آنها را در برنامه ایجاد کنند.

مرتبط

شکل>

(از طریق)

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا