پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

مجمع هوش مصنوعی سامسونگ 2023 در حال برگزاری است تا پیشرفت های هوش مصنوعی را به نمایش بگذارد

هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی کلمه کلیدی سال 2023 بوده است. صحبت های زیادی در مورد ویژگی های هوش مصنوعی که می توانیم از سامسونگ انتظار داشته باشیم وجود دارد. سری آینده گوشی های پرچمدار چیپست‌های جدید سامسونگ و کوالکام دارای قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی که تجربیات جدیدی را در گوشی های پرچمدار سال آینده در اختیار کاربران قرار می دهد.

سامسونگ رویدادی را ترتیب داده است تا آخرین دستاوردهای تحقیقاتی خود را در زمینه هوش مصنوعی که به چیپست های نسل بعدی آن کمک می کند، به نمایش بگذارد. این رویداد که مجمع هوش مصنوعی سامسونگ نام دارد، اکنون در سئول، کره جنوبی در حال برگزاری است.

ایمنی و قابل اعتماد بودن در راس ذهن محققان است

انجمن هوش مصنوعی سامسونگ میزبان بیش از 1000 شرکت کننده از جمله محققان، دانشگاهیان، کارشناسان صنعت و دانشجویان خواهد بود. اولین روز، به میزبانی موسسه فناوری پیشرفته سامسونگ، در Suwon Convention Ceter در Gyeonggi-do برگزار شد و بر موضوع “هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ برای فردای بهتر” تمرکز داشت. روز دوم به میزبانی Samsung Research در پردیس تحقیق و توسعه سامسونگ در سئول، فردا برگزار خواهد شد.

ایمنی و قابل اعتماد بودن برخی از چالش‌های ناشی از پیشرفت سریع هوش مصنوعی است. برای این منظور، یک الگوریتم یادگیری ماشینی ایمن هوش مصنوعی توسط Yoshua Bengio، متخصص فناوری یادگیری عمیق در این رویداد به نمایش گذاشته شد که مانع از توسعه مدل‌های زبان بزرگ در جهت‌هایی می‌شود که توسعه‌دهندگان در نظر ندارند.

روز اول تالار گفتمان هوش مصنوعی سامسونگ عمدتاً بر روی LLMها، تحول هوش مصنوعی برای صنعت، و محاسبات در مقیاس بزرگ برای LLMها و شبیه سازی متمرکز بود. محققان موسسه فناوری پیشرفته سامسونگ بینش خود را در مورد اینکه چگونه توسعه و تولید نیمه هادی ها در آینده با ادغام هوش مصنوعی در تمام جنبه های پردازش نیمه هادی تغییر خواهد کرد، ارائه کردند.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا