پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

قیمت YouTube Premium در سطح بین‌المللی افزایش می‌یابد

YouTube یک کمپین عظیم را علیه مسدودکننده‌های تبلیغات راه‌اندازی کرد و از مشاهده محتوا توسط افرادی که از آنها استفاده می‌کنند جلوگیری کرد. این شرکت از کاربران خواسته است که به جای آن، سطوح Premium را انتخاب کنند که از جمله مزایای دیگر آن، بدون تبلیغات است.

امروز، مشتریان از سراسر جهان، شروع به دریافت ایمیلی کردند مبنی بر اینکه هزینه ماهانه آنها افزایش خواهد یافت. از اول نوامبر، YouTube Premium در آرژانتین، استرالیا، اتریش، شیلی، آلمان، لهستان و ترکیه افزایش قیمت پیدا می‌کند. این برای همه سطوح – Premium و Music Premium صدق می‌کند.

YouTube Premium features
YouTube Premium features
YouTube Premium features
YouTube Premium features

ویژگی‌های YouTube Premium

افزایش قیمت برای کاربران جدید اعمال می‌شود در حالی که مشتریان فعلی قبل از مشاهده تغییر در صورت‌حساب‌هایشان، «حداقل سه ماه اضافی» دریافت خواهند کرد. YouTube در این ایمیل گفت که این تصمیم به سادگی گرفته نشده است و این افزایش “به منظور بهبود Premium و حمایت از سازندگان و هنرمندان” که مردم تماشا می کنند ادامه خواهد داشت.

YouTube Premium تجربه‌ای بدون آگهی، پخش فقط صدا و پخش پس‌زمینه، و همچنین دانلودهای آفلاین با کیفیت کامل را ارائه می‌دهد. همچنین یک گزینه 1080p با نرخ بیت بهبود یافته وجود دارد – فشرده سازی کمتر و تصاویر واضح تر را به ارمغان می آورد.

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا