پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

عرضه جهانی Oppo Find N2 Flip تایید شد

کنفرانس 2 روزه Oppo Inno Day 2022 امروز آغاز شد. این شرکت در روز اول مجموعه ای از محصولات را معرفی کرد، مانند OHealth H1، Air Glass 2، تراشه صوتی بلوتوث MariSilicon Y و ابر هوشمند AndesBran.

در پایان سخنرانی، این شرکت تلفن‌های هوشمند تاشو سری Oppo Fin N2 را که برنامه ریزی شده فردا به صورت رسمی عرضه می شود. جالب اینجاست که حتی قبل از رونمایی از این گوشی ها نیز در دسترس بودن آنها را فاش کرد.

Oppo Find N اصلی که دسامبر گذشته به‌طور رسمی عرضه شد، منحصراً در چین فروخته می‌شود. متأسفانه، در مورد جانشین آن نیز همینطور خواهد بود. Oppo Find N2.

این شرکت سازگاری برنامه را دلیل این تصمیم عنوان می‌کند. صفحه‌نمایش‌های بزرگ تاشو که به تبلت تبدیل می‌شوند به برنامه‌هایی متکی هستند که به صورت پویا مقیاس می‌شوند.

اکوسیستم برنامه Android برای رایانه‌های لوحی برای سال‌ها ضعیف بوده است. با این حال، با محبوبیت گوشی های تاشو سامسونگ، وضعیت به تدریج در حال تغییر است.

به هر حال، خبر خوب این است که سری Oppo Find N2 شامل دو گوشی است. مدل دوم رسما Oppo Find N2 Flip نام دارد و در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

همانطور که از نام آن پیداست، یک گوشی هوشمند تاشوی تاشو است. همچنین این اولین دستگاه تاشو اوپو است. این شرکت هنوز بازارهای بین المللی دقیقی را که در آن به فروش می رسد، فاش نکرده است.

طبق نشت اطلاعات، Oppo Find N2 Flip با نمایشگر تاشو 6.8 اینچی، صفحه نمایش پوششی 3.26 اینچی، تراشه مدیاتک Dimensity 9000 Plus، سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی (عریض) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض)، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد. -دوربین رو به رو، ColorOS 13، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 44 واتی.

مرتبط:

شکل>

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا