پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

طراحی Red Magic 9 Pro فاش شد، حتی چراغ‌های RGB بیشتری خواهد داشت

تلفن هوشمند Red Magic 9 Pro در 23 نوامبر عرضه می‌شود، و ما قبلاً تلفن در جلو و عقب صاف خواهد بود. امروز، طراحی کامل گوشی هوشمند گیمینگ نوبیا فاش شد – این گوشی دارای نمایه نازک 8.9 میلی متری، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و چراغ های RGB خواهد بود.

یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پشت، یک ماشه حالت در زیر کلید دایره‌ای روشن/خاموش در سمت راست، و یک طراحی کلی که مطابق با زیبایی‌شناسی معمول برند Red Magic است.

ZTE nubia Red Magic 9 Pro
ZTE nubia Red Magic 9 Pro
ZTE nubia Red Magic 9 Pro

ZTE nubia Red Magic 9 Pro

چراغ‌های RGB یک عنصر اصلی در فرهنگ بازی هستند، و به همین دلیل است که Red Magic مقداری را در پنکه، پشت شماره «09»، نمایش‌دهنده سری، و حتی در محرک‌های شانه‌ای حساس به لمس قرار می‌دهد. بیشتر اوقات شما حتی چراغ ها را نمی بینید، اما مطمئناً به گوشی شما کمک می کنند که برجسته شود.

Red Magic 9 Pro برای پنجمین نسل متوالی یک دوربین زیر نمایشگر ارائه خواهد کرد. جزئیات بیشتر باید به زودی منتشر شود، زیرا هشت روز تا رونمایی رسمی باقی مانده است که قرار است ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی در چین برگزار شود.

منبع (به زبان چینی) | از طریق

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا