پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

شما می توانید یک پنی بسیار خوب در حافظه SSD سامسونگ 870 EVO صرفه جویی کنید

در حالی که فصل خرید تعطیلات نزدیک است، سامسونگ معاملات زیادی را برای کم و بیش کل مجموعه محصولات خود از Galaxy تلفن های هوشمند، تبلت ها و ابزارهای پوشیدنی به Neo QLED یا تلویزیون های سبک زندگی و راه حل های ذخیره سازی. در مورد دومی صحبت کنیم، SSD 870 EVO SATA یک راه حل عالی ذخیره سازی بودجه محور از سامسونگ است و اکنون، برای مدت محدودی، ارزان تر از حد معمول است.

سامسونگ قیمت 870 EVO SSD با 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت فضای ذخیره سازی را کاهش می دهد. هنگام خرید نسخه 500 گیگابایتی، صرفه جویی زیادی نخواهید کرد – فقط چند دلار یا بیشتر – اما ممکن است برای شروع، نخواهید یک SATA SSD کاملا جدید با تنها 500 گیگابایت حافظه بخرید.

خوشبختانه، سامسونگ در مورد انواع حافظه های بزرگتر سخاوتمندتر است. شما می توانید 25% تخفیف در مدل 1 ترابایتی صرفه جویی کنید و آن را به جای 92.99 دلار با قیمت 66.49 دلار خریداری کنید.

با خرید فضای ذخیره بیشتر حتی بیشتر صرفه جویی کنید

SSD 2TB 870 EVO با قیمت 129.99 دلار به جای 161.99 دلار در دسترس است، که به این معنی است که خریداران می توانند 20 درصد پس انداز کنند. اما بهترین تخفیف 27 درصدی برای 4 ترابایت 870 EVO موجود است که اکنون به جای 312.99 دلار، 229.99 دلار قیمت دارد.

SSD 870 EVO محدودیت رابط SATA را تا سرعت خواندن/نوشتن متوالی 560/530 مگابایت بر ثانیه به حداکثر می‌رساند. و برای آرامش خاطر، 870 EVO از گارانتی 5 ساله بهره می برد.

دکمه خرید زیر را بزنید تا آخرین پیشنهادات سامسونگ را بررسی کنید و یک SSD جدید برای لپ‌تاپ یا رایانه شخصی خود بخرید. و به خاطر داشته باشید که اگرچه این یک SSD داخلی SATA است، اما راه‌حل‌های شخص ثالث زیادی در بازار وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از SSD داخلی به عنوان درایو خارجی برای تلفن‌ها، تبلت‌ها، کنسول‌های بازی یا دستگاه‌های دیگر استفاده کنید. دارای پورت USB

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا