پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ گلکسی M55 در Geekbench با اسنپدراگون 7 نسل 1 ظاهر می شود

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند گلکسی M55 با چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام است. این در Geekbench فاش شد، جایی که SM-M556B بنچمارک شد. این دستگاه همچنین با 8 گیگابایت رم و اندروید 14 ظاهر شد، احتمالاً با One UI 6 در بالا.

این گوشی هوشمند بر روی نسخه قدیمی 4.2 Geekbench آزمایش شده است، که حتی پایگاه داده آزمایشی ما نیز نتایج مرتبطی را در بر ندارد. این بدان معناست که امتیازات 3575 تک هسته ای و 11330 امتیازی چند هسته ای را نمی توان با سایر گوشی های هوشمند مقایسه کرد و ما نمی دانیم که چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرد.

خوشبختانه، می‌توانیم مقایسه دیگری از عملکرد این CPU خام انجام دهیم. نسخه قبلی Galaxy M54 با Exynos 1380 معرفی شد، در حالی که Snapdragon 7 Gen 1 در Honor 90 و تلفن های Xiaomi 13 Lite. داده‌های ما نشان می‌دهد که از نظر پردازنده، عملکرد پیشرفت چشمگیری نخواهد داشت، اما تغییر به یک SoC Qualcomm ممکن است عمر باتری Galaxy M55 را افزایش دهد.

با این حال، این معیارهای مصنوعی فقط طرح کلی کل چشم انداز هستند. ما باید منتظر باشیم تا سامسونگ واقعاً گلکسی M55 را عرضه کند تا ببینیم چگونه در برابر رقبا قرار می گیرد.

از طریق

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا