پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ می گوید که برای سال آینده روی گوشی تاشو 400 دلاری کار نمی کند

هفته گذشته شایعه جالبی منتشر شد، مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو مقرون به صرفه تر است که سال آینده عرضه خواهد شد. این به خودی خود چیز جالبی نیست – قیمت آن چقدر است که شایعه شده است: “400 تا 500 دلار”.

این از همان ابتدا بسیار خوش بینانه به نظر می رسید، و امروز سامسونگ با بیان صریح این که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد، مهمانی همه را خراب می کند.

Samsung Galaxy Z Flip5
Samsung Galaxy Z Flip5

طبق یک نشریه کره‌ای، سامسونگ می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های هوشمند تاشو میان رده ندارد، و این شایعه فوق‌الذکر را کاملا رد می‌کند.

سخنگوی سامسونگ الکترونیکس گفت: “ما قصد نداریم گوشی های هوشمند تاشو با قیمت متوسط ​​تولید کنیم و آخرین شایعات بی اساس هستند.”

بیشتر از این برش و خشک نمی شود، اینطور است؟ بنابراین در حال حاضر، شبیه موتورولا است، با Razr 40 / Razr 23 ، در فضای “تاشوی متوسط” به تنهایی بازی می کند. Razr 2023 ابتدا در ایالات متحده با قیمت 699.99 دلار عرضه شد، اما اکنون می‌توانید برای یکی داشته باشید. 499.99 دلار، و این در محدوده قیمت مورد نظر سامسونگ برای گوشی میان رده تاشو که واقعاً اتفاق نمی افتد، می باشد.

Motorola Razr 40 / Razr (in the US) را رد می کند
Motorola Razr 40 / Razr (در ایالات متحده)

حالا، بیایید با یک نکته مهم پایان دهیم: اگر می‌پرسید آیا سامسونگ در مقطعی نسخه FE یکی از تاشوهای خود را عرضه می‌کند، همان سخنگوی سامسونگ این را گفت: «هیچ چیزی در مورد موضوع”. شاید این بدان معناست که هنوز زمان برای تصمیم گیری در آینده نزدیک وجود دارد.

منبع

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا