پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ می تواند رویداد معرفی گلکسی اس 24 را در حیاط خلوت اپل برگزار کند

سامسونگ معمولاً گوشی‌های پرچمدار جدید سری Galaxy S خود را در پایان فوریه هر سال عرضه می‌کند. با این حال، سری گلکسی S23 را چند هفته زودتر عرضه کرد.، و به نظر می رسد این شرکت Galaxy S24 را زودتر از Galaxy S23 عرضه خواهد کرد. دیروز، آشکار شد که شرکت کره جنوبی Galaxy S24 را عرضه خواهد کرد. در 17 ژانویه 2024، و اکنون، جزئیات مربوط به مکان رویداد پرتاب فاش شده است.

رویداد راه اندازی Galaxy S24 در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار می شود

بر اساس گزارش تلویزیون اقتصادی کره، سامسونگ سری Galaxy S24 در سن خوزه، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا. سن خوزه جایی است که دفتر مرکزی اپل، Apple_Park، واقع شده است، و برگزاری یک رویداد راه اندازی در حیاط خلوت اپل می تواند یک بازاریابی جسورانه باشد. حرکت از سامسونگ این گزارش گزارش قبلی را تأیید می کند و ادعا می کند که رویداد Galaxy Unpacked 2024 15 روز زودتر از Galaxy S23 که در 1 فوریه 2023 عرضه شد برگزار می شود.

به عنوان خلاصه، ممکن است بخواهید قبل از عرضه Galaxy S24 به ویدیوی بررسی Galaxy S23 Ultra ما نگاهی بیندازید.

چه چیزی در مورد سری Galaxy S24 شناخته شده است؟

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که Galaxy S24 اولین هوش مصنوعی سامسونگ خواهد بود. تلفن، با قابلیت‌های پردازش هوش مصنوعی روی دستگاه. هوش مصنوعی روی دستگاه به این معنی است که داده ها برای پردازش به سرورهای ابری ارسال نمی شوند. برای پردازش چنین وظایفی به صورت محلی، یک چیپست با یک NPU قدرتمند مورد نیاز است. Galaxy S24 به Exynos 2400 یا Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy، بسته به بازار. هر دو تراشه دارای NPU قدرتمند هستند و Exynos 2400 است. 14.7 برابر سریعتر از Exynos 2200 که در Galaxy S22 استفاده شده بود. Snapdragon 8 Gen 3 دارای NPU است که ادعا می شود 98% سریعتر نسبت به Snapdragon 8 Gen 2.

همچنین شایعه شده است که سامسونگ از قاب آلیاژی تیتانیوم استفاده می کند. برای Galaxy S24 Ultra، حرکتی برای مقابله با سری iPhone 15 Pro اپل که از یک ریل جانبی تیتانیومی برای قاب. همچنین انتظار می‌رود که سری گلکسی S24 دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2x روشن‌تر با حداکثر روشنایی 2500 نیت باشد. همچنین شایعه شده است که شرکت کره جنوبی دوربین تله فوتو با زوم 10 برابر با وضوح 10 مگاپیکسل را به نفع دوربین تله فوتو با زوم 5 برابر با سنسور 50 مگاپیکسلی کنار می گذارد.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا