پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ برنامه وفاداری را برای گوشی های گلکسی A در هند راه اندازی کرد

سامسونگ برنامه وفاداری ارتقا به عالی را در هند راه اندازی کرده است. به کاربرانی که از گوشی‌های قدیمی‌تر سری Galaxy A، Galaxy J و Galaxy On (که قبل از سال 2020 عرضه شده‌اند) به گوشی‌های جدیدتر سری Galaxy A با قابلیت‌های 5G، مزایایی را ارائه می‌کنند. مزایا شامل طرح محافظت از صفحه نمایش ممتاز است.

هنگام ارتقاء به Galaxy A14 5G، Galaxy A23 5G، Galaxy A34 5G، و Galaxy A54 5G، کاربران میان‌رده قدیمی‌تر تلفن‌های (Galaxy A، Galaxy J و Galaxy On) می‌توانند طرح محافظت از صفحه نمایش Samsung Care+ را به صورت رایگان دریافت کنند، که در صورت آسیب دیدن تا شش ماه پس از خرید، امکان تعویض رایگان صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. این پیشنهاد همچنین می تواند با پیشنهادات جشن جاری موجود در هند ترکیب شود.

Samsung Upgrade To Awesome Program India

نحوه دریافت پیشنهاد تعویض صفحه نمایش رایگان از طریق طرح ارتقا به عالی در هند

برای استفاده از این پیشنهاد، می‌توانید برنامه My Galaxy را در تلفن هوشمند Galaxy A، Galaxy J یا Galaxy On موجود خود که قبل از سال 2020 راه اندازی شده است، باز کنید، وارد برنامه شوید و اکنون می‌توانید بنری را ببینید که پیشنهاد ارتقا را نشان می‌دهد. . با کلیک بر روی آن بنر یک کد ایجاد می شود. اکنون، پس از خرید یک تلفن واجد شرایط جدید، وارد برنامه My Galaxy شوید و می توانید بنر پیشنهاد را ببینید.

هنگامی که روی آن بنر پیشنهادی در تلفن جدید سری Galaxy A کلیک کنید، برنامه My Galaxy شماره تلفن و IMEI تلفن جدید شما را تأیید می‌کند. پس از تأیید اعتبار، برنامه یک کد کوپن تولید می‌کند و طرح Samsung Care+ را ظرف 48 ساعت فعال می‌کند.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا