پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

رندر فاش شده شیائومی Redmi K70 طراحی جدید را به رنگ سفید به نمایش می گذارد

شیائومی در پایان سال گذشته از سری Redmi K60 رونمایی کرد و با دیدن اینکه چگونه سال 2023 تقریباً به پایان رسیده است، سری K70 باید دقیقاً در گوشه و کنار باشد. و اکنون به لطف رندرهای فاش شده، می دانیم که مدل پایه چگونه خواهد بود.

Xiaomi Redmi K70 در اینجا با رنگ سفید نشان داده شده است. زبان طراحی این شرکت به جلو و عقب چرخیده است – K60 دارای یک جزیره دوربین مستطیلی بود که در گوشه ای قرار گرفته بود با سه لنز در یک خط، K70 جزیره ای را نشان می دهد که عرض تلفن را دارد و دارای چهار عنصر است که یک مربع را تشکیل می دهند (سه عنصر دوربین و فلاش LED). این فقط یک عکس برگردان نیست، جزیره در واقع از پشت بیرون زده است.

Xiaomi Redmi K70 (leaked render)
Xiaomi Redmi K70 (leaked render)
Xiaomi Redmi K60

Xiaomi Redmi K70 (رندر لو رفته) • Xiaomi Redmi K60

این جزیره دوربین عریض باعث می‌شود Redmi K70 بسیار شبیه به پوکو به نظر برسد. در مورد آن، بازار جهانی هرگز نسخه ای از K60 را دریافت نکرد، اما Poco F5 Pro نزدیک شد. بنابراین، ما مطمئن نیستیم که K70 عرضه جهانی شود، اما احتمالاً گوشی کاملاً مشابه آن عرضه خواهد شد.

متأسفانه، ما چیز زیادی در مورد تلفن نمی دانیم. یک نتیجه بنچمارک از Redmi K70 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 3 جدید ظاهر شد (از 5 هسته میانی می توان فهمید). در واقع، K60 Pro از Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کرد، در حالی که K60 وانیلی دارای Snapdragon 8+ Gen 1 کمی قدیمی تر بود.

منبع

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا