پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

آدمک های سری گلکسی اس 24 سامسونگ طراحی آشنا را نشان می دهند

شایعات تا کنون حاکی از تغییرات قابل توجهی برای سری گلکسی اس 24 آینده است. در مورد خود هود، خوب، عکس‌هایی از آدمک‌ها ظاهر شده است و اجازه دهید بگوییم که آشنا به نظر می‌رسند.

هر سه مدل – Galaxy S24، S24+ و S24 Ultra – در عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط @SonnyDickson نشان داده شده‌اند. دو مدل کوچک‌تر دارای اضلاع صاف و گوشه‌های گرد هستند و تنها سه لنز دوربین در پشت آن بیرون زده‌اند.

Galaxy S24 Ultra با ظاهر مستطیلی‌تر و دو لنز دوربین اضافی در پشت خود متمایز است. پیش از این، رندرهای مبتنی بر CAD فاش شده بود و اندازه‌های گوشی را فاش می‌کرد – 162.3 x 79.0 x 8.7 میلی‌متر به اندازه S2 میلی‌متر، تقریباً 8.7 میلی‌متر. . متأسفانه، از آدمک‌ها از جلو عکس‌برداری نشده است – Ultra جدید قرار است صاف شود (اگرچه کاملاً صاف نخواهد بود). وزن نیز قرار است یکسان باشد.

Samsung Galaxy S24 series dummies

دوم های سری Samsung Galaxy S24

رندرهای Galaxy S24+ نشان می‌دهد که ابعاد آن 158.5 x 75.9 x 7.75mm، دیگری نشتی ابعاد S24 را در 147.0 x 70.5 x 7.6 میلی متر قرار داده است. این باز هم مانند S23+ و S23 تا حدود یک میلی متر است. توجه داشته باشید که شایعه شده است که سامسونگ به فریم‌های تیتانیومی برای پرچم‌دار 2024 Aluminum. آدمک‌ها همگی سفید رنگ‌شده‌اند، اما ما قبلاً زمزمه‌های چهار رنگ اصلی و چند رنگ های بیشتر (برخی از این رنگ ها احتمالاً منحصر به فروشگاه سامسونگ خواهند بود).

Samsung Galaxy S24 and S24+ dummies
Samsung Galaxy S24 and S24+ dummies
Samsung Galaxy S24 and S24+ dummies

سامسونگ گلکسی S24 و S24+ Dummies

با ذکر نمایشگرها، طبق شایعات (در نهایت) هر سه صفحه پنل های LTPO خواهند بود. دوربین‌های عقب دارای برخی به‌روزرسانی‌ها هستند و بیشتر تغییرات بر روی مدل Ultra متمرکز شده است.

انتظار می‌رود سری Samsung Galaxy S24 در ژانویه در رویداد Unpacked در ایالات متحده معرفی شود.

منبع

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا